Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

ÁSZF

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)

 

Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Jerkovics Boglárka E.V.

Székhely: 6500, Baja Temesvár utca 34.

Telephely: 1041 Budapest Deák Ferenc u. 87. (8/25)

Adószám: 69187487-1-23

Cégjegyzékszám, nyilvántartási szám: 52824724

Jegyzi: Bajai Járásbíróság

Szerződés nyelve: magyar

Bankszámlaszám: 11732033-22818290

Elektronikus elérhetőség: beatyourself.6@gmail.com

Telefonos elérhetőség: +36 30 337 2286

 

(a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

 

A tárhelyszolgáltató:

Neve: ​       ShopRenter.hu Kft.

Székhely:       4028, Debrecen Kassai út 129

Telefon száma: +36 1/2345012

E-mail címe: info@shoprenter.hu

 

 

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

 

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.dietas-webshop.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (a továbbiakban: dietas-webshop.hu Webáruház) keresztül történik.

 

1.2. A dietas-webshop.hu Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

 

1.3. A dietas-webshop.hu Webáruház szolgáltatásait valamennyi, a Weboldalon szereplő termékek viszonteladásával foglalkozó jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

1.4. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a “Kosár” ikonra kattintás megerősítésével kezdődik. A megrendelés e-mailben vagy telefonon történő visszaigazolásunk után jön létre. A felek között ily módon - magyar nyelven - létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.

A rendelés leadása során küldött automata rendszerüzenet, /rendelés értesítő/ nem számít visszaigazolásnak, így ezzel a szerződés még nem jött létre. A rendelés leadása csupán egy ajánlatkérés a webáruházban bemutatott és az ügyfél által kiválasztott termékekből. Ezt ügyfélszolgálatunk feldolgozza majd a /rendelés visszaigazolás/ email megküldése után jön létre a szerződés.

 

1.5. Ügyfélszolgálat:+36 30 337 2286

 

 

2. Regisztráció

 

2.1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra.

A regisztrációhoz meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. Az ügyfél köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során az ügyfél egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően az ügyfél adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

 

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely – nem a Szolgáltatónak felróható – okból hozzáférhetővé válik.

 

3. A megrendelés

 

3.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet részletesen megismerni.

 

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett, bruttó (ÁFA-t tartalmazó) ár. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

 

3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt és az 1.4 pont szerint visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0″ Ft-os vagy “1″ Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

 

3.4. A megrendelést a Szolgáltató csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

3.5 A rendelés menete

 

3.5.1 A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

Ha az Ügyfél regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben a Szolgáltató elküldi az Ügyfélnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ügyfél regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

 

3.5.2 A kosár tartalmát az Ügyfél a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani a legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben az Ügyfél szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

 

3.5.3  Miután az Ügyfél véglegesítette rendelését, a megadott e-mail címére küld a Szolgáltató egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza az Ügyfél megrendelési adatait. Amennyiben az Ügyfél nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben a Szolgáltató kéri, vegye fel az Ügyfél a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután a Szolgáltató elvégezte a megrendelési feldolgozást, az Ügyfél által megadott e-mail címre küld egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

Az Ügyfél a megrendelésének folyamatát, a megrendelés lezárásáig, figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

 

3.6. A megrendelések feldolgozása munkanapokon Hétfőtől-Péntekig történik 8:00-16:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1 - 4 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 1 hét.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

3.7. Az Ügyfél a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

3.8. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

 

4. Szállítási és fizetési feltételek

 

4.1. A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató az Ügyfél által a megrendelés során megjelölt szállítási címre, vagy átvevőpontra juttatja el.

 

4.2. Szolgáltató szállító partnere a megrendelt árut munkanapon reggel 8 és délután 17 óra között házhoz szállítja. Meghatározott időpontra (órára, napszakra) történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

 

4.3. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

 

4.4. Fizetési lehetőségek: postai utánvét, előre átutalás, személyesen történő teljesítés.

 

4.4.1. Banki előre utalással történő teljesítés: ha a Szolgáltató már visszaigazolta  az Ügyfél megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben az Ügyfél megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában.

Előre átutalás esetén a csomagot a Szolgáltató csak akkor adja át kiszállításra a kézbesítőnek, amennyiben az Ügyfél által visszaigazolt pontos összeg beérkezett a Szolgáltató bankszámlájára. (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg).

 

4.4.2. Utánvéttel történő teljesítés: A terméket a Szolgáltató által megbízott (GLS,FoxPost) futárszolgálat szállítja ki az Ügyfél által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.

 

4.4.3. Személyesen történő teljesítés: Ez esetben az Ügyfél a Szolgáltató telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben.

 

4.5. Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Sérülésmentes, bontatlan, eredeti szállítmánynak csak az minősül, ami a Szolgáltató (dietas-webshop.hu webshop) által alkalmazott ragasztó szalaggal van ellátva. Amennyiben az Ügyfél bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.

 

4.6. Házhoz szállítás díjszabása

• Rendelési érték 0-5000 Ft között a házhoz szállítás díja: 1650 Ft.

• Rendelési érték 5001-13000 Ft között a házhoz szállítás díja: 1450 Ft.

• Rendelési érték 13000 Ft felett ingyenes.

• Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.

Az árak tájékoztató jellegűek, azok a vásárlás és a termék súlya függvényében változhatnak.

A szállítási árak ÁFÁ –val növelt bruttó árak.

 

4.7. Házhoz szállítási információk

A Szolgáltató webáruháza  által kapott megrendeléseit kizárólag a GLS illetve FoxPost futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol az Ügyfél a futárt folyamatosan fogadni tudja, és biztosítani tudja a küldemény ellenértékének és a szállítási díjának, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg az Ügyfél a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a Szolgáltató a megrendelőre (Ügyfél) terheli, újraküldését a Szolgáltató kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módjában ismételten elindítani. 

A Szolgáltató webáruházának működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén, az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségein rendelkezésre áll.

 

 

 

 

5. Garancia, szavatosság, elállási jog

 

5.1 Elállási jog tájékoztató

 

Az Ügyfél 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

 

Ha az Ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatónak (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi

címre :

Jerkovics Boglárka E.V.

Telephely: 1041 Budapest Deák Ferenc u. 87. (8/25)

Elektronikus elérhetőség: beatyourself.6@gmail.com

Telefonos elérhetőség: +36 30 337 2286

 

Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltatónak.

 

Az elállás joghatásai:

 

Ha az Ügyfél eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. Ez alól kivétel, ha az Ügyfél olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy az Ügyfél nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni

 

Az Ügyfél köteles a Szolgáltató számára a bontatlan csomagolású terméket, indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét az Ügyfél viseli.

 

5.2. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletében foglaltak érvényesek.

 

http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

 

Felhívnánk az Ügyfél szíves figyelmét a 14. 29 paragrafus d, és e pontjára:

 

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

 

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

 

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

 

Tehát élelmiszerek, étrend kiegészítők elállási jogával csak bontatlan csomagolásban, lejárati időn belül van mód állni.

 

5.2. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet érvényes.

 

http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14060.pdf

 

Az Ügyfél akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

6. Panaszok intézése

A Szolgáltató a panaszról e-mail formájában értesül, köteles felvenni, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A Szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra a Szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A Szolgáltatóval  kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy az Ügyfél lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

 

7. Egyebek

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben az Ügyfél nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Az Ügyfél  adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el. 

 

7.1. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

 

7.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

 

7.3. A Szolgáltató az Ügyfelek által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfelek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/ közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint jár el.

 

7.4. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit bármikor módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

 

7.5. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek – értékhatártól függően – a Bajai Járásbíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

 

8. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

 

Baja 2018.09.18.

Diétás alapanyag keresés